Wednesday, 7 March 2012

Harga Dinar Iraq

Note 25k
1Juta = RM3250

Note 10k
1Juta = RM3350

Note 5k
1Juta RM3450

-----------------------------

Note 25k
IQD25k = RM180
IQD50k = RM350
IQD100k = RM550
IQD500k = RM1,800

Note 10k
IQD10k = RM100


Sunday, 5 February 2012

Calculator Dinar Iraq

Memandangkan dinar iraq yang semakin hampir nak RV, di sini saya ada sesuatu untuk dikongsi kepada anda iaitu Calculator Dinar Iraq. Calculator Dinar Iraq ini dicipta untuk memudahkan anda mengira keuntungan pelaburan dinar iraq. Kalkulator ini adalah ciptaan saya sendiri menggunakan Microsoft Excel. Semoga anda mendapat manfaat daripada kalkulator ini. Untuk download, klik Calculator Dinar Iraq.


Durian Runtuh

Bila la rasanya nak merasa durian runtuh. Musim durian dah berakhir pun. Sedap jugak dapat makan durian. Tempoyak pun banyak jugak dapat saya buat kali ni. Tapi bukan saya buat, mentua yang buat..heheh.

Apa kena mengena durian dengan dinar iraq ni? Tak ada kena mengena pun. Cuma kita sekarang ni kena bersabar la untuk tunggu durian runtuh dari hasil pelaburan kita dalam dinar iraq. Kepada sesiapa yang nak tambah stok dinar iraq boleh la beli lagi, masih sempat lagi. Yang nak buka akaun warka bank tu cepat-cepat la buka, kalau lambat-lambat nanti bimbang tak sempat pula. Buka akaun ni mengambil masa sedikit. Bukan macam buka akaun kat Maybank, CIMB, BSN atau lain-lain bank kat Malaysia, 1 jam siap buka akaun. Cepat bertindak sebelum terlambat.


Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More