Saturday 1 January 2011

Selamat Tahun Baru 2011

Selamat Tahun Baru 2011 saya ucapkan kepada pemegang-pemegang dinar iraq dan pemegang-pemegang akaun warka bank. Semoga tahun baru 2011 ini akan memberi sinar baru kepada kita semua. Semoga dinar iraq akan diapungkan pada tahun ini. Banyak harapan kita untuk dinar iraq ini. Sama-samalah kita berdoa dan perbanyakkan berdoa kepada Allah.

Pada tahun 2011 ini juga, saya masih lagi menjual dinar iraq dan masih lagi membuka akaun warka bank untuk anda. Harga yang ditawarkan adalah seperti yang dinyatakan sebelum ini.

Ramai yang bertanya perlu ke kita buka akaun di iraq? Bagi saya, terpulang kepada anda sama ada ahu membuka akaun di Iraq ataupun tidak. Lebih baik kita buka akaun di Iraq sebagai back up plan kita. Oleh itu, lebih selamat kita buka akaun bank di Iraq. Charge yang saya kenakan adalah memadai dan sangat berpatutan berbanding orang lain.

Jadi, kalau anda nak beli note ataupun nak buka akaun hubungi saja saya dengan segera.


1 comments:

Ixora Azura said...

salam..sy nk tau, kenapa mesti kene buka akaun di iraq??
lg 1, sy ada note 25 k..ada prob ker klu sy x tukar ke note kecik dan susah x nk tukar klu note besar??

ada jual lg x dinar iraq?..nk beli la..:)
ciara3103@gmail.com

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More