Tuesday 30 November 2010

Buka Akaun Bank di Iraq Lebih Baik

Sekarang ni ramai orang rancak nak membuka akaun kat Iraq. Ada yang beranggapan apabila kita buka akaun bank kat Iraq kita akan rasa lebih selamat. Bagi saya, apabila kita buka akaun bank di Iraq, ia akan memudahkan kita nanti. Contohnya, apabila dinar iraq dah RV, maka kita dengan senangnya akan terus transfer duit kita dari akaun bank kita di Iraq ke akaun bank tempatan kita. Jadi, saya rasa lebih baik kita buka juga akaun bank di Iraq, disamping kita pegang cash note.

Saya sendiri pun ada pegang cash note dan juga akaun bank. Jadi, dengan ada kedua-dua ni saya berasa lebih yakin. Bank yang paling top untuk kita buka akaun bank kat Iraq sekarang ni adalah bank Warka Bank. Saya sendiri pun dah buka akaun Warka Bank kat Iraq. Tengok Print Screen ni.


Gambar 1 Account Balance. Saya tutup no akaun tu untuk privacy yer, jgn salah faham. Saya tutup jumlah balance account IQD sebab saya segan la jumlah sikit je..hehe.


Gambar 2 Money Transfer. Ini adalah jumlah wang yang boleh kita transfer ke akaun USD ataupun akaun IQD.

Inilah akaun Warka Bank yang aku dah buka. Jadi, saya ingin maklumkan kepada anda semua yang saya akan memulakan perkhidmatan membuka akaun Warka Bank. Kepada sesiapa yang berminat ingin membuka akaun Warka Bank boleh la menghubungi saya.

Proses, cara, jumlah dan lain-lain perkara tentang pembukaan akaun Warka Bank akan saya beritahu pada posting akan datang. Kepada yang berminat untuk membuka akaun boleh hubungi segera. Charge yang akan saya kenakan adalah lebih murah berbanding orang lain.

Jumpa lagi di lain masa.


20 comments:

Ixora Azura said...

mcm mn tu..sy berminat ni..
ciara3103@gmail.com

Unknown said...

sy pun
metrodagang7@gmail.com

Azmi said...

saya rasa berminat untuk buka akaun bank iraq..bagaimana caranya. probisnes4u@gmail.com

zue said...

salam...mcm mn caranya...minat jg ni....kjyzue@gmail.com

Unknown said...

bg info kat saya camana nak buka akaun bank. fiezaki@gmail.com

quantitysurveying said...

boleh tolong emelkan saya borang TT yang sudah berisi details..

ukur_bahan@yahoo.com

KasehPrawan said...

email sy jugak bagaimana?? ezuardi2005@gmail.com

rani said...

saya pun berminat rani.ramli@gmail.com

bie said...

harap tuan dpt beri pencerahan lebih lanjut hasbie.jpns@gmail.com
Terima kasih.

Unknown said...

tlg bgtau cranya,,,bani89925555@gmail.com

scumbag said...

tolong bgtau caranya..hafizullah86@gmail.com

Unknown said...

Macam mana caranya.... fipain11@gmail.com

Unknown said...

Zyrasweetie@yahoo.com......email saya

Unknown said...

please email a detail with cost..tq. alias_kpkt@kpkt.gov.my

Unknown said...

Assalam, boleh bg detail cara buka akaun di iraq

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

As.salam bagai mana caranya.. Dan kos/upah untuk 1juta..

aaatripple34@gmail.com

Unknown said...

zawahir.wazir@gmail.com .. email details brader

Unknown said...

Sy pun berminat ni..bleh email sy esc4pepl4n@gmail.com

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More