Monday 1 November 2010

Nilai Dinar Iraq

Nilai Dinar Iraq sebelum 1990 ialah 1 Dinar = USD 3.20. Pada ketika itu, Dinar Kuwait juga bernilai 1 Dinar = USD 3.40. Semasa Perang Iraq Vs Kuwait pada 1990, Dinar Kuwait jatuh merudum ke USD 0.30. Pada 2003, Dinar Kuwait melonjak semula ke USD 3.40. Maka pakar ekonomi meramalkan nilai Dinar Iraq pun akan melonjak sama ke USD 3.20.

Berdasarkan fakta sejarah seperti mana yang pernah berlaku di Kuwait dan Afghanistan. Kami sebenarnya bukan pakar penasihat kewangan. Kami hanya merupakan agen yang menjual set Dinar IRAQ sebagai koleksi yang boleh menjana potensi pada masa akan datang.

Apa yang pernah berlaku kepada Kuwait sebelum in ialah, nilai Dinar Kuwait menjunam sehingga USD 0.10 bagi setiap 1 Dinar Kuwait, kini nilai 1 Dinar Kuwait = USD 3.39. Lihatlah keajaiban yang berlaku dan sudah tentu orang yang memborong Dinar Kuwait semasa nilainya rendah amat beruntung.

# Jangan buang masa anda. Cepat-cepatlah beli dinar iraq sekarang. Peluang sekali seumur hidup. Selepas dinar iraq diapungkan, peluang sudah ditutup.


0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Favorites More